Tabung Pembinaan LEARNING SPACE FKI, UniSZA
LATAR BELAKANG
Bengkel Pelan Strategik UniSZA yang diadakan pada tahun 2020 telah mencadangkan supaya diwujudkan ‘learning space’ sebagai tambahan ruang belajar di fakulti. Projek ini merupakan satu kerja pengubahsuaian sebuah ruangan bilik yang yang terdapat di tingkat bawah, Blok E, Fakulti Pengajian Kontemporari Islam, UNISZA untuk dijadikan ruangan pembelajaran yang selesa dan kondusif untuk pelajar.
JUSTIFIKASI
- Cadangan ‘learning space’ adalah satu keperluan sepertimana yang dinyatakan dalam Pelan Strategik Universiti 2020.
- Merupakan satu ruang pembelajaran yang lebih santai, menarik dan selesa untuk kegunaan para pelajar.
- Pemilihan tempat adalah strategik iaitu berhampiran dengan laluan utama pelajar dan bilik-bilik kuliah yang mana boleh dijadikan tempat pembelajaran sementara menunggu ke kuliah. Buat masa ini, tiada ruang yang seperti ini diadakan untuk ruang pembelajaran dan menunggu selain pelajar menggunakan ruangan kafeteria berhampiran dan perpustakaan untuk ke kuliah.
ANGGARAN PERUNTUKAN YANG DIPERLUKAN
Berikut adalah anggaran jumlah kos yang diperlukan iaitu sebanyak RM87,500.00. Sumbangan daripada semua pihak terutamanya para alumni amat dialu-alukan untuk memastikan projek pembinaan Learning Space berjaya digerakkan dan disempurnakan. Diharap projek ini mendapat sambutan menggalakkan daripada semua alumni.
SUMBANGAN BOLEH DISALURKAN KE AKAUN RASMI BENDAHARI UNISZA:
13017010082394 (BIMB)
Reference Code: LSPACE FKI
Mohon Email / Whataspp salinan resit sumbangan, nama dan alamat penuh ke:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. / +6011-17942090
* Untuk maklumat lanjut mengenai projek ini, sila hubungi 013-3806678 (Encik Sayuti bin Yahya, Ketua Penolong Pendaftar, FKI).
Setiap sumbangan berhak mendapatkan pelepasan cukai pendapatan di bawah
subseksyen 44 (6) ACP 1967
CADANGAN PELAN TAPAK LEARNING SPACE:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
GAMBAR SEKADAR HIASAN
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |